Tisdag 20110125

Ja då va de löne dag då ;) eller ja för Jonas iaf.. Jag får la den 29 eller nåt.. Vet inte riktigt när jag får pengar?

Idag har vi iaf vart på BVC.. skulle fått spruta men hon hade gått upp förlite =(
Så för 2 veckor sen så vägde hon 4430 och idag 4580 så har bara gårr upp 150 g på 2 veckor =( Så om hon inte gått upp mycke om 2 veckor så får de bli till att börja med gröt..
Men sen hade hon växt 2 cm =D.. Förra gången va hon 56,6 nu va hon 58,5 =) Så lite positivt va de iaf.

Efter vi vart på ICA och handla såg jag Tommy stå vid Billisten så tuta på han så vinka han att jag skulle komma.. då hade oljelampan tänt sig så han fick snällt följa med till BVC sen körde jag han til hans syster.
Så nu har han fått hem bilen =)

Ska städa lite snart.. bara vänta på att Flisan ska somna så man slipper avbryta..

Så hade gött..
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Bilden du har när Felicia är nybadad är ju bara så underbar, har den som bakgrundsbild på datan, man blir så glad att se den. Det har ni gjort bra ;-) puss <3 <3

2011-01-25 @ 18:27:21
Postat av: M I Z T Y - mamma till nadja.. <3

hej tjejen, har du/ni haft en bra dag?

2011-01-25 @ 21:22:37
URL: http://mizty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0