Torsdag 20110113

ÄNTLIGEN FUNKAR MITT INTERNET............ Så nu kommer jag uppdatera lite oftare =)

Men de har inte hänt så mycke sen sista jag skrev..
Min mamma fyller år idag =) Grattis mamma..

Sen så brann ett hus ner i Nossebro och en brann inne =( Tragkist.
Är skit jobbigt när sånt händer vem de än är de händer.

Och så har Pia vart här i dag med Emil och fikade lite. E,il spelade mest tvspel och jag och Pia tjötade =) Hon är för rolig hon =)

Sen har jag fixat mitt internet.. eller ja dom på Nossebro Energi gjorde de åt mej =)

Annars i veckan har de vart lugnt.. vart på BVC.. Min "lilla" älskling väger nu 4430 =) En riktigt liten tjockis.. Och så blir hon 3 månader på lördag =D
Stor....

Och imorn har hon namnsdag =) Och de har även Felix och de är lite kompiskt för får vi mer barn och de blir en pojk så hade jag tänkt Felix. Visste inte att dom hade samma dag =)

Och eftersom min datorn haverera så fick göra en ominstallation så försvann alla korten =( Som tur är så hann jag framkalla dom men nu har jag inga kort i datan att lägga upp på min lilla prinsessa.. men får dra ner dom från fb =)

Snart kommer Jonas hem oxå.. eller ja om ca 1 timme. Då blir de nog senapsfisk och potatis till midda*mums*

Och idag börjar handbollen =) Som jag längtat.. är bara typ lite massa sotis på mina föräldrar som är och ska kolla på detta i Göteborg.. Vill oxå dit. Mamma fick biljetter i födelsedagspresent av oss barn och pappa =)

Jaja ha de gött.. får skriva mer senare =) Har ju massa bliggar och grejer att läsa nu ;)
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0