23,14

Hur har året 2010 varit för dig? Bästa hittills.
Bättre än förra året? Ja =)
Har du träffat några nya vänner? Nja inte vad jag vet?

Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? plusade
Har du flyttat under år 2010? Japp från Nossebro till Vara och från Vara till Eling.

Har du hittat en ny låt som du älskar? Ja
Isåfall vilken? Monday Morning

Har du druckit alkohol? Gjorde de i februari.

Har du rökt? I am a none smoker.

Har du kysst en främling? No..

KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2010? Jätte bra

Har du varit kär? Ja =)

Har du sagt jag älskar dig till någon? Jonas e klart ♥

Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja =)
Har du haft sex någon gång under året? ja?

Har du haft ett hemligt förhållande? nej
SORG&HÄMD:
Har någon i din släkt avlidit? hhmm nä. Eller de har de säkert men inte va jag kan komma på.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej
Har du varit i slagsmål? Nej

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? Nej.
Har du skämt ut dig? När man va lite snurrig på sjukhuset gjorde man nog de ;)
Har du ljugit för en vän? Nä finns inget att ljuga om.

Har du varit ute en hel natt? Hhmm nej.

Har du blivit tagen av polisen? Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja



VÄNSKAP:

Har du förlorat en vän? Nja de kan jag inte påstå.

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Nej.

Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej

Har du haft en relation med en vän? Nej

1. Gjorde du något som du aldrig har gjort förut?
Kört till Bro, plusat, blivit snittad, flyttat till hus.

2 Höll du några av dina nyårslöften?

Va sjuk förra nyår så orka inte fundera ut något.

3 Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nja en gammal klasskompis fick 2 dagar efter mej men ingen jag umgås med.
4 Dog någon som stod dig nära?

Nej

 

5 Vilka länder besökte du?
Bulgarien.
6 Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

Hhmm nja de tror jag inte..


7 Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

När jag plusade, utraljudet, våran förlovningsdag och självklart Felicias födelse.



8 Vad var din största framgång under 2010?
Att jag blivit mamma.
9 Största misstaget?

Vet ej?


10 Har du varit sjuk eller skadat dig?

Jag är alltid sjuk ;) haha nej men nja fickju havandeskap, haft magsjuka och snuva.

11 Vad spenderade du mest pengar på?
Saker till Felicia =) och räkningar =(
12 Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja Felicia =)


13 Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
I need u now(vet inte om den heter så) och Monday Morning.

14 Vad önskar du att du hade gjort mer?

Vart ute mer i sommras, men gick inte då allergin va skit jobbig.

15 Vad önskar du att du hade gjort mindre?

Vet inte.


16 Hur tillbringar du julen?
Julafton va vi hos mamma och juldagen hos Jonas föräldrar.

 

17 Blev du kär i år?
Jaa

 

18 Favoritprogram på TV?

Hem till Gården, Paradise Hotel, Greys Anatomy m.m


19 Bästa boken du läste i år?

Hammarby Seriens 3 böcker. Skit bra böcker som jag tycker ALLA ska läsa =)

 

20 Något du önskade dig men inte fick?

hade inget som jag ville ha direkt men fick ändå bra saker =)

21 Vad gjorde du på din födelsedag i år?
Va i Bulgarien och hade de gött.

22 Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?

Nej de finns de inte.

 

23 Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Ja du eftersom jag va rätt tjock så vart de "slökläder". Mjukisar och nåt linne..


24 Vad fick dig att må bra?
Jonas & Felicia ♥

25 Vilken kändis var du mest sugen på?

Jag är alltid sugen på Vin Diesel ;)

 

26 Vem saknade du?
Min morfar och morbror men dom saknar jag alltid.


27 De bästa nya människorna du träffade?
Några i sjukhus personalen man träffa.

Vlka är dina nyårslöften till 2011?

Att bara äta "fetmat" 1 gång i månaden och de har jag redan spräckt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0