Tisdag 20110607

Hello hey...
Om de kommer mer inlägg som börjar med tisdag så är de för blogg inte är som de ska idag =( Inte min iaf.
Försökte förut men de kom inte upp.. Tänktebloggat via mobilen =p
Jaja skit samma!
Siiter och kikar på MTv Movie Award. Har nyss vaknat igen.. Och d va behövligt.. Hade massa huvudvärk som nu är borta!
Hade en sjuk dröm bara =(
Att jag fått jobb på Ardalagården här där vi bor.. Och så skulle jag gå breve en kväll och hade jobbat si så där 3 timmar. Så fråga en tjej vart jag va i från? Svara att jag är från Nossebro och då säger hon jaha då är de du som vart tillsammans med "han"? Tittar lite förvånat för är ca 5 mil från Nossebro och hur kan hon veta de.. (Säger han för vill inte säga några namn om just detta.. En del vet) Hon svara alla vet.. Så kommer frågan jag alltid får.. Tog du knark oxå?? BLev skit arg och svara de har inte ni med att göra för de första och jag tyckte de va sjukt skönt att komma ifrån skitstället för alla vet vad som hänt och sen så nej jag tog aldrig nåt! Bara för man lever tillsammans med en knarkare så behöver man inte ha knarka!!!
Storma ut därifrån och gick hem sen vakna jag av Felicia som ville upp och de va skönt!

Men de är så sjukt för i verkligheten så får jag ofta frågan om jag oxå knarka.. Men måste man ha gjort de bara för man levt i hop med en? Insåg försent att jag klarade mig utan han.. Men de går inte säga varför jag inte gick! De skulle bara va vi.. Så va de bara! Till slut drog jag mig ur de livet. Han tog aldrig nåt när jag va med men han kom hem påverkad många ggr. Men sen va de mycke annan skit som va med i bilden oxå!
Men de är lite positivt med att jag levt de livet.. 1. Tror mer på mig själv, säger ifrån om de är nåt jag inte gillar. Bättre självförtorende. 2. Kommit närmare min mamma =). 3. Fått 2 underbara kompisar som jag aldrig skulle träffats om de inte va för han..
Men de förde med sig mer dåligt än bra.. Men de är glömt nu =)
Visst kommer de drömmar som denna ibland och inbland om vad som hände.. Men de är längesen jag drömde nåt om han! Skönt..
Skönt att inte bo i Nossebro och få veta all skit! Allt skvaller m.m.. Förr va de kul att höra men tycker inte de är kul alls längre att höra skvaller..
Jaja nog om de.. Linda kommer hit om en stund för dom byter fönster i deras lgt.
Kommer la hit snart och gör de.. Nån vecka eller så!!
Nu ska jag fixa disken och tvätten!
Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0