Bra dag..

Ja jag va ju på dåligt humör förut.. Men de ändrades fort.. Myste lite med min lilla älskling och sen åkte jag och Flisan till BVC där hon blivit riktigt tjock ;) så nu vägde hon 5735 och vs 63,8 lång! Man blir lite stolt när man ser att vågen ökar för varje gång =) Så nästa gång är de vaccination som gäller =( tycker jag inte om men de är sånt dom ska ha.. Bara bita ihop! Efter BVC åkte vi hem till Linnea och Niclas och fikade och prata lite! Alltid lika kul att träffa Linnea =) Sen kom Linda och William på besök och fika lite.. Och efter de så laga jag salladkyckling med pasta*mums* Så nu är de soffläge som gäller.. Jonas mår bättre nu men ska va hemma imorn oxå så febern håller sig borta =) Jag och Flisan ska på föräldrargrupp imorn.. Synd att Jonas är hemma för att han är sjuk för då hade han kunnat åkt med! Nä nu blir de lite tvkollande och mys.. Jonas & Felicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0