Fort...

gisses vad dagen gått fort =) Fast mej gör de inget för då blir de snart att vi får tillträde till radhuset =)

Prata lite med dom idag om hur de blir och verkar som de kanske blir imorn.. men Jonas är ju hemma mån och tis så skulle va bra om man kunde fixa de då..

Vi firar 2 år på måndag =)

Har vart i Trollhättan och kikat på lite tapeter =) Hitta jättefina till Flisans rum.. en Hello Kitty tapet som find och sen rosa på dom andra väggarna =)
Ska se om jag kan hitta bild.. dumt nog tog vi inte kort på dom vi ville ha =( Men har hittat till vårat sovrum oxå..
Men till hallen är vi som sagt inte överrens..

Har ju inte köpt några tapeter än..
Men de blir la så fort vi skrivit kontrakt och så.. Ska se om jag kan få min kära pojkvänn att åka till IKEA imorn =)
Vill gärna dit.. fast egentligen är bättre när vi kommit in i lägenheten så slipper man först ta hit grejerna och sen köra dom till Skara.. ja jag vet skriver Skara men kommer la ta ett tag att säga Ardala.. för mig är de samma sak men inte för dom som är från Skara tydligen.. Men men =)

Älskar bara Sara Vargas låt.. Fast ingen jag vill ska vinna melodifestivalen.. kommer nog bli förstörd på engelska.. http://www.youtube.com/watch?v=PkwqcmVzJ-E&NR=1

Nä ska la städa lite nu..

Jonas och Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0