Fredag 20110311

Då va de äntligen fredag.. Veckans bästa dag!! Och idag är de lite speciellt eftersom vi för svar från banken.. Men med min otur så får la vi inte lånet.......... Felicia är bättre idag.. Kan sätta henne i babysittern utan att hon skriker och blir hysterisk.. Så känns bra att hon börjar bli sitt vanliga lilla jag.. Min lilla flis! Hon har börjat få tag på sin fot oxå.. Hon tycker de är jätte kul och tittar på en så fort hon får tag på den =d min mys bebis.. Sitter och kollar på tv nu. Väntar på att Jossan och pappa som ska komma hit! Jossan har fått astma besvär och kan knappt andas så hon ska låna min astma medicin.. Lät inte alls bra när hon ringde!! Prata precis med BVC.. Tycker jätte mycke om våran BVC "tant".. Så kommer nog gå kvar om de blir flytt.. Vet ju inte alls hur dom är i Skara.. Men nu när Felicia vart sjuk så har hon ringt varje dag och frågat hur de är med henne =) Uppdaterar lite senare... Jonas & Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Som tur är jag jättenöjd med våran bvc tant! Man bygger ju upp ett förtroende för dom, så jobbigt att byta!

2011-03-11 @ 10:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0