Go kväll...

Då va kvällen framme! Är riktigt trött idag! Har inte gjort nåt speciellt mer än att plockat lite, haft mamma och Jossan på besök och vart inne i Skara och handlat.. Så nu ligger jag i soffan, Jonas duschar och Flisan ligger och pratar för sig själv i sin säng.. Imorgon är de BVC som står på listan.. Och efter de en snabbis till huset och sen till Linnea =) ska bli kul.. Va längesen nu! Får se vad vi hittar på.. Kollar på Världsen bästa Hotell.. Jätte söta!! Så missa En unge i minuten =( glömde bort.. Så ska se om de går i repris och spela in de! Nu är Flisan tyst så ska kolla till henne så hon somnat =) Jonas & Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Louise- väntar på min skatt

Tror man kan se avsnitten på tv4play om jag inte minns fel :)

2011-03-21 @ 22:34:39
URL: http://loojsen.blogg.se/
Postat av: Louise- väntar på min skatt

Hehe jasså :) eller i din iphone ;) jag brukar se på den ofta när jag badar haha smidigt :D

2011-03-21 @ 23:11:43
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0