Lite synd..

...att Andreas åkte ut Mästerkockarna =( tyckte han ca bra.. Bättre röda laget hade fått mindre röster och Jenny åkt ut.. Felicia har åkt på en släng av magsjuka ='( men nu spyr hon inte så mycke men skiter desto mer.. Hon bakas igenom blöjan, bodyn, sina byxor och mina.. Så fick bli ett bad.. Men på BVC sa dom att de nog är magsjuka så ska hålls oss hemma resten av veckan.. Så hon är frisk på måndag när mamma ska va barnvakt! Jonas duschar nu och jag ligger och väntar på att Big Brother ska börja.. Vet inte varför jag kollar på de egentligen.. Är inte så värst bra programm.. Kolla på Halv 8 hos mig förut.. Och stör mig typ massa på den mörkhåriga tjejen.. Hoppas Elvis gör bra ifrån sig imorn så han vinner.. Annars vinner ju hon =( Kollar She's all that mesans jag väntar på bb.. Skriver la mer imorn.. Sov gott alla.. Jonas & Felicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0