Ljust..

Kollar ut och ser att solen lyser och blir på bra humör =) älskar solen.. Kollar kl och ser att den är 19:02.. Ska ju va mörkt! Eller lite mörkare iaf! Men mej gör de inget att de är ljust =) Har fått upp bokhyllan på övervåningen så ska snart lägga i lite böcker så försvinner de typ 3 lådor tror jag.. Och nån påse tror jag de va med några böcker! Vi har nyss ätit lite middag ris och kycklingcurry(uncel jeans) och de va gott.. Så nu står diskmaskinen igång och så har jag diskat upp de som inte fick plats! Jonas är och byter till sommardäck på bilen och betalar räkningar hos Carina och Roger! Då vårat internet inte kommit igång än.. Imeln blir de nog marken och möta Josefin i Nossebro! Om de nu blir så.. Ska ringa sen och se detta =) Nä om man skulle plocka upp lite lådor nu då.. Orkar inte hoppa över allt som är i vägen. Idag är de inget på tv alls =( fast bra är la de för så för vi grejat här =) ska be Jonas koppla in dvd:n oxå. Eller ja koppla in den kan jag göra själv men får inte i scarten(?) bak i tv:n.. Får bara inte in den =( så jag kan fortsätta kolla på Tre Kronor!! Jaja skriver kanske mer sen.. Jonas & Felicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0