Måndag 20110314

Då va en ny vecka påbörjad.. Idag firar jag och Jonas 2 år.. Och i eftermiddag ska vi iväg på lite grejer ;) är lite nervös... Sitter och kollar på Alvin & Gänget med Tommy just nu.. Jossan & Felicia sover och Jonas är i Skara för att få pengar till lägenheten och skriva papper på HSB.. Om Jonas får bestämma så flyttar vi imorgon.. Så de blir la så =) så har flyttat hemtelefoneb och bredbandet så kan bli lite seg uppdatering från min sida i 2 veckor.. Men ska försöka så bra jag kan!! Längtar till i eftermiddag då jag kan avslöja våran hemlighet =) Ska kika klart på filmen nu.. Jonas & Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag får gratulera:) <3

2011-03-14 @ 16:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0