Måndag 20110328

Urch vad jag hatar måndagar =( är så långt till helgen då*suck* Nu har vi nyss gått upp! Felicia har sovit oroligt inatt.. Tror de är så när hon har blivit passad på dagen.. Va samma natten till fredag! Då vakna hon halv 2 och skrek en stund och samma inatt vid halv 2.. Ska snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning! Ska hämta vagnen som står hos mamma så tänkte åka förbi där innan psykologen.. Idag är de soligt och fint igen =) fast vädret vill inte bestämma sig.. Kollar vädret nu och ska va molnigt på onsdag när jag hade tänkt åka marken.. Så får se hur vi gör! Egentligen är de bäst att åka denna årstiden för då är de inte så mycke folk. Felicia ligger i babygymet.. Hon älskar att ligga där(oftast iaf) Blir nog uncelbens(?) idag till middag, tror vi tog med curry denna gången. Kanske skulle åka till mamma nu så kan jag gå ut och gå en sväng i de sköna vädret =) Jonas & Felicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0