Natti natt!

Då va natten här! Väntar på att Jonas ska göra sina smörgåsar till jobbet sen ska vi lägga oss.. Börjar bli trött*gäsp* Imorn ska vi inte göra något speciellt.. Blir väl promenad och sen kommer mamma och dom på eftermiddagen tror jag! Efter de ska vi köpa lister till tolv och tak!! Måste säga att jag är avis på Jossan och Tommy som åker till Korfu i juni.. Vill oxå åka med.. Men vill inte ta med Felicia till ett så varmt land.. Inte bra för dom små.. dom dricker ju inte mer än vanligt! Eller ja vi dricker ju mer när vi är i värmen men dom små känner de inte så.. Dom blir bara trötta och slöa! Men nån gång ska min lilla Flis få komma utomlands =) Sigge och kollar på "The Condemend" (?) på 3an!! Den är riktig bra.. Sett den den många ggr.. Synd att den börja så sent för vill gärna lägga mig nu.. Felicia börjar bli lite förkyld oxå =( tråkigt.. Nä borsta bissingarna och sen nanna.. Natti! Jonas & Felicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0