Onsdag 20110302

Oj vad tiden går.. hinner inte med att skriva ibland  ;)
Men nu ska jag skriva lite tänkte jag..

Har nyss vart i Vara och handlat ltie inför maten.. Idag blir de köttgryta m. potatis.. Sen kommer Jossan då jag ska köra henne till praktiken imorn..
Så hon ska sova här..

Igår va vi och kika på en hyresrätt i Ardala.. får se hur de går.. Är sjukt sugen på den.. Visst behövs de göras tapeter och så men köket, toan och golven på nedre våningen va nytt..
Så är bara tapeter som behövs.. så ska ha möte med banken nån dag och se hur de går.. och sen se om vi får den för budet ;)

Är väldigt härligt ute så funderar på att gå ut och gå en sväng innan jag börjar med maten.. Felicia sitter redan i overollen.. Hon sover än efter att vi vart i affären.. så hon sitter i banrstolen med den på.. men ja jag har öppnat den och tagit av mössa och vantar och tossorna..

Nä ska se vad jag ska hitta på.. Har lite mycke tankat som sagt och hatar att vänta på svar från vissa grejer..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är trevligt i ardala ;) många barnfamiljer!

2011-03-02 @ 19:45:19
Postat av: Jummi Von Minji

va med och tävla för att bli månadens blogg hos mig :)

http://fukami.blogg.se/2011/march/bli-manadens-blogg.html

2011-03-02 @ 22:39:18
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0