Onsdag 20110316

Ja då har man vart Ardalabo i ett dygn nästan =) natten gick bra.. Va sjukt trött så somna direkt efter att jag gjort frukost och mat till Jonas.. Han duschade så då hjälpte jag honom med de.. Felicia hade lite svårt att komma till ro men somna runt 12 tror jag =s Men hon sov lite hemma hos Linda och sen i bilen på väg till Skara då vi köpte pizza.. Nu leasade Linda och frågade om jag ville komma bort på kaffe.. Men Felicia har precis somnat så får bli när hon vaknat =) Pappa va här nyss och kokade in vårat place.. Lite stökigt dock men de lör de ha tills vi kommit i ordning ;) Nä ska svara Linda nu sen komma igång med lite uppackning.. Jonas & Felicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0