Onsdag 20110330

Ja då börjar mars gå mot sitt slut.. Och sommaren närmar sig =) Ligger i soffan och har blivit snorig och ont i halsen och kikar på Grey's Anatomy.. Dagen har vart lång.. Åkte till marknaden runt halv tio och mötte mina systrar sen va de lite fika! Träffa massa kompisar jag inte träffat på länge.. Träffa Anna och de va kul =) prata massor.. Åkte till mamma och betala räkningar sen hem och Jonas kom typ samtidigt så åkte vi till Coop och handla.. Imorn ska jag träffa Linda och dricka kaffe.. Helgen blir lugn! Ska fixa här hemma med bröstpanel och måla =) Jessica + familj kanske kommer men beror på hur långt vi kommit här hemma.. Nä nu får jag kolla klart på tv =) Jonas & Felicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0