Tisdag 20110308

En dag närmare ;)

Idag är de en månad kvar tills min pappa fyller år!

Igår slog vi vad om vad Flisan skulle väga idag.. Sist (2veckorsen) vägde hon 5320 g så jag gissade på 5520 och Jonas 5640 tror jag de va..
Men hon har ätit lite sämre sen helgen så tror mer på min gissning ;)
Ska prata smakportioner idag på BVC.. Vill gärna testa detta =)

Måste till IKEA och köpa barnstol oxå.. behöver la inte köpa den där just men har presentkort på IKEA så varför inte =)
Fast vi vill vänta med att åka dit ifall de blir flytt.. så man får lite nya grejer..
Men men den som lever får se.

Efter BVC idag ska vi till mamma och pappa och hälsa på hade vi tänkt.

Idag vill lilla Flisa gå upp tidigt.. redan vid 07,03.. men sa att jag kommer snart då somna honom till 08,04 =) Så de va skönt. Men nu sover hon igen.. lika bra då vi ska till BVC.. så är hon inte så trött där.
Skulle till psykologen idag mä men hon had VAB.. Är skönt att prata om sjukhus tiden. De hjälper en med många frågor som kommit nu i efterhand..

Hade tänkt lägga upp lite bilder men brukar ju göra så att jag lägger in dom på fb sen kopierar dom och lägger in dom här men nu när dom gjort om fbs foto album så går de inte kopiera.. blir bara en internetlänk =@

Så får la mms in dom ist =) Är som vanligt på lilla Flisa ;)

Är många som frågat varför vi kallar henne Flisa(speciellt på dopet) de är för hon va så liten som en flisa.. och sen blir de typ smeknamn på Felicia =)

Jaja de va la lite om idag.. ska försöka skriva sen..

Föresten.. kikade på " En Unge i Minuten" igår.. Urch va jag grät.. Jonas sov så han märkte inget av de,haha. Men grät för de va fint(eller hur säger man?) fint och fint men ja.. ni fattar..
Och sen lite för jag själv inte fick göra de som dom gjorde.. vart inlagd, fick ligga i en säng och efter 2 dagar så snittade dom mej.. fick varken känna vatnnet som gick eller värkar.. inget man kanske ser fram emot men va något som man ändå velat känna när man ändå hade chansen..
Men men nu är Flisa här och de är jag glad för =)
Sen hur hon kom ut spelar ingen roll egentligen..

Så ha de gött.

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0