Torsdag 20110303

Hua va trött jag är*gäsp*
Gick upp rätt tidigt då jag skulle köra Jossan till praktiken.. så 08,20 väckte hon mig.. sen väckte hon Felicia medans jag sträckte på mej!
Efter vi kört henne så åkte vi till mammas jobb och hälsa på =) Har ju jobbat där själv i några år så tänkte passa på..
Sen sååkte vi till mitt jobb och hälsa på men dom hade så mycke att göra så vi åkte rätt tidigt..
Felicia va så trött oxå..
Så nu är vi hemma och jag har löst lite korsord.. Och Flisan sover i bilstolen igen..

Imorn ska jag till Ardala och hälsa på Linda =) Sen efter de ska jag hämta Linnea så ska vi ha tjej kväll hos Therese =)

Nä kika lite fb sen slänga sig i soffan och kolla på Tre Kronor som jag håller på och bränner ut just nu!!

Ha de gött.

Jonas& Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0