Torsdag 20110324

Trött morgon.. Hua va trött jag är! Men så är de.. Först somna vi inte förens typ halv 1, sen vakna Felicia och skrek runt tre(vilket hon inte gjort sen första veckan vi kom hem från Neo) men hon somna fort efter blöjbyte så somna jag och Jonas oxå och 04,44 så ringde Andrew och stod vid Marum och fått bensin stopp.. Så Jonas gick upp febrig och hjälpte han.. Men han va hemma fort så nu sover han.. Han va lite varm förut men han ska få sova länge idag.. Så får vi se pm han ska jobba imorgon! Han vill ju de så hoppas på han blir bättre =) mitt lilla hjärta! Nä ska ta Flisan nu. Hon ligger i babygymet och drar i grejer men hon börjar bli rastlös där under hör jag =) Jonas & Felicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0