Torsdag 20110331

Torsdag idag då.. En dag närmare helg, sommar och ny månad ;) Vi har nyss gått upp.. Känner mej hängig idag =( Inge "depp" hängig utan "trött och sjuk" hängig.. Är på väg att bli förkyld tror jag!!! Igår va jag jätte tät men idag är de bättre men har ont i halsen =( Tråkigt väder idag oxå.. Hoppas de är skönt ändå =) ut och gå ska vi iaf.. Kollar MTV just nu och är 3 from 1: Britney Spears och tycker inte om hennes nya låt.. Tror den heter egenst(?) me! eller nåt sånt!!! En låt jag ska lyssna på när vi fått igång nätet här är "lady in red".. Älskar den låten! Just de innan jag åkte från Jessica igår så spelade vi kneck(?) på Xbox och har aldrig provat de.. Så spela några ggr utan att vila.. Så ringer min telefon och när jag börjar gå så krampar låten på mej =S fan va ont de gjorde =( de gick över ganska fort så skulle jag sätta mig i soffan och bägge krampa igen.. Urch va ont de gjorde! Så va stel så fort jag hade suttit en stund och idag har jag lite ont i benen och i magen.. Men inte så farligt =) Har tagit upp kotletter ur frusen så de får de bli idag! Nå aka busa lite med min going nu =) Jonas & Felicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0