Trött AB..

Nu är jag trött.. Flisa vakna ju tidigt idag så är jätte trött nu..
Och har vart en full späckad dag..

Dagen börja som vanligt med blöjbyte och matning.. sen lite mys och lite orning plock.
Åkte till Ardala och umgicks med Linda sen kom Lenita + barn =) Så gick vi och hämta Philip och Robin från skolan och sen hem och åt och drackkaffe och gav Flisa mat.. Åkte in till Skara och hämta Linnea och åkte hem och lämna Felicia hos Jonas så jag kunde få ha lite egentid =)
Sen hade vi myskväll med toast,film och glass... och cola ;)

Så nu är jag hemma och Andrew har precis åkt.. och vi ska sova.. eller jag ska sova iaf.. Hoppas på att Jonas följer med upp men de tror jag =)

Imorn ska vi tillbaka till Ardala och kolla lägenheten.. längtar till fredag(som alltid) men då får vi svar på om vi får den eller inte =)

Nä nu går ögonen i kors.. Blir lite mer skrivet imorn kanske..
Hinner jag inte sitta vid datorn får de blir från iphonen =)

Så god natt på er allihop..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0