Då va de kväll igen!

Kvällen är redan här.. Dagen har gått fort. Som vanligt!
Hoppas den kommer går fort nu ;)

Idag har vi vart på BVC och sen den 19/4 då hon vägde 6180g och va64 lång så väger hon nu 6605g och va 65 lång.. Inte vuxit så myckepå längden men på bredden ;)
Så känns skönt att hon går uppåt!

Efter BVC åkte vi till mamma och hälsa på. Och stannade till typ halv 6.  Åt lite mat och bara pratade.
Så nu är jag trött. Och Felicia va oxå trött.. Helt hysterisk va hon här hemma så la henne i sin säng strax efter 7. Så kan nog förvänta mig en tidig morgon ;)

Jag lär säkert somna på soffa ;) Jonas är hos sin bror och ska grilla. Jag mår lite illa och Flisa måste ju sova så vi stannade hemma så får grilla nån annan gång, och så ska han hämta lite möbler vi ska ha från Johan =)

Jaja ska ringa Jessica nu. Ha de gött..

Jonas & Felicia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0