Fredag 20110506

God morgon.. Men om en är så god vet jag inte.. Har inte kunnat sova så bra och vet inte varför.. Somnar till och efter 5 minuter så vaknar jag..
Sen har jag börjat vakna mellan 4-5 på morgonen och ligger vaken.. Så är sjukt trött eftersom Flisa vakna tidigt idag.

Men förhoppningsvis så vill hon sova snart så vi kan lägga oss en stund ;)
Illamåendet håller i sig =( Har precis ätit 2 smörgåsar och druckit lite jos.. Jag som har sjukt svårt för att äta på morgonen får kräckningar av att äta men jag måste för annars mår jag illa resten av dagen.. Men måste äta en gång i timmen =(
Ja jag ska kolla upp vad de är..


Och idag är de fredag.. Den dagen är bästpå hela veckan =D För då jobbar Jonas sista dagen för veckan..
På ett vis va de bättre när han jobba borta för då fick vi 4a dagar ihop men nu så får jag ju träffa han varje dag.. Dock bara några timmar eftersom vi lägger oss runt 23..

Måste försöka få städat här idag. Jonas har ju gjort klart i hallen så tänkte få dammsugat där..

Jaja skriver kanske mer sen..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0