Fredag 20110513

God morgon..Sjukt trött idag oxå. Känns att jag inte sovit så bra på 2 dagar.. ska inte klaga för finns dom som har de värre och är vakna varje natt och går upp tidigt.
Felicia vakna vid 21 tiden igår och vägra somna om men somna runt 22 tiden.. vakna vid 23 och ville byta blöja och få välling(trodde jag) men hon ville bara ha ny blöja sen la jag henne i sängen ingen och hon somna efter en stund.. vid halv 2 va de igång igen.. Och hon behövde inte byta blöja så va lite taskig och väckte Jonas så han fick mysa henne medans jag gjorde välling.. Sen så somna hon nästan direkt efter lite välling i magen.
Så vakna hon vid halv 8 nu så nu har hon fått påfyllning och nyblöja och springer runt i gåstolen =)
Mamma är självklart lite trött men lilla bebis är pigg som attan..

Skulle vilja fatta hur man lägger upp film man filmat här från mobilen.. Men om man gör somman gör med bild så funkar inte de =(

Idag är de MVC för hälsokontroll.. Så ska snart hoppa in i duschen.. Och min lilla mamma ska va barnvakt den lilla stund de tar ♥

Just de sitter och kollar på Vakna med The voice och Shire(?) är där och prata om nån hund.. Så kom jag på att jag drömde att jag körde över en liten hund =( Men den överlevde men fick lite ont i tassen..
Kanske är så att jag kommer köra på en hund nu när de är fredagen den 13 ;)
Nä skoja bara.. är inte skockis faktiskt..

Är konstig i halsen =S Igår när jag drack jos så såg jag när den va slut att de va spår av diskmaskinsmedel i glaset.. Så nu är jag super rädd att de ska hända bebisen nåt =S Och så hostar jag massor så jag nästan spyr..

Hua idag blev de lite långt =p

Jaja ska få i mig lite frukost sen duscha..

Ha de gött..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0