Fredag 20110527

Morn.. Dagen börja bra. Gick upp med Felicia runt 8, fick lite välling och ny blöja.
Sen lekte vi lite och sen vart dagen inte alls lika bra =(
Börja hosta lite och tänkte jag får la ta mig en smörgås men drack lite vatten först.. ALLT kom upp. Så nu är köksgolvet skurat oxå ^^
Hade ju tänkt göra de idag iaf men får la gå en sväng till i köket sen =)

Jonas ligger och sover och har tjatat på han att han MÅSTE upp och ta sin pencilin men inte fan går han upp =( Så nu skiter jag i de. Han är vuxen och ska klara de själv utan tjat men vet att han är trög på morgonen så tänkte jag säger till hanmen efter typ 5:te gången så sket jag i de. Nu får han skylle sig själv om dom inte hjälper!!

Verkar som Felicia börjar bli lite trött igen så får la snart lägga henne igen. Så jag kan läsa klart min bok.. Föresten sa lite fel när jag skrev vad hon hette.. Hon hette visst Adele Parks inte Alice som hade skrivit boken jag läset ^^
Den börjar bli lite seg. Men den är bra och rolig.. Eller mer spännande.

Nä får la gå upp med henne nu för nu blir hon "tröttgnällig" =)

Ha de gött..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0