Hemma =)

Då va vi hemma igen.. Eller ja vi har vart hemma en stund men Flisa la sig sirekt vi kom hem och har precis vaknat.
Åkte in till Skara tidigare för tyckte synd om Linnea som skulle behöva gå hela vägen till vct så fråga om jag skulle köra henne dit så vi va hos Linnea närmare halv 11..

Sen fika vi på Gustavssons Konditori.. alltid lika gott =) Satt där en bra stund och pratade om de mesta.. Som vi brukar göra =)
Sen gick vi in på SoHo(tror jag den hette) sen vidare till ICA för tänkte följa med Linnea hem så skulle köpa mat till Flisa som hon kunde äta. Sen gick vi till Ugglan för skulle kolla på nåt till min lilla goding men hitta inget direkt.. Så köpte boken "Varför gråter inte Emma" som jag ska läsa efter jag läst ut " Livet är en fest" av Alice Park.
Men sen fick Linnea ett telefonsamtal så vi fick åka hem ist så får komma upp till dom en annan dag ist =)
Sen åkte jag och Flisa till Coop och handla lite mat och sen hem..

Så har våran dag sett ut än så länge =)

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0