Hungrig!

Är hungrig men inte sugen på något.. Så idag ska jag försöka få i mig en pizza.. Har fått lite kärlek till rostat bröd med ost på! Roast & toast mackorna ska de va =) Jag är fortfarande sjukt förvånad att jag är gravid igen!! Från att ha fått diagnosen pcos och ha 1 chans på miljonen att bli gravid på egen hand till att ha en jätte söt och go lite flicka som är de bästa jag vet.. Och ha en liten bevis till i magen och om allt går som de ska snart ha h*n i min famn.. De känns sjukt!! Men denna gången ska vi kolla könet.. Tror jag! Så jag vet pm jag kan ge Linnea Felicias rosa kläder som är försmått.. Nä nu får Jonas komma.. Hungrig!!!!! Jonas & Felicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0