Huu..

orkar inte säga mer.. Sov en liten stund.. va så sjukt trött!
Så somna runt halv 7 och vakna typ efter 40 min.. Försökte visst prata med Jonas när jag sov ^^

Sitter och kollarpå Total Blackout.. Är en blondin där inne som är lite störande =p
Har vart en skön dag.
Lyckades ta mig på en promenad och lite sittande på Lindas altan. Sen hem och fixa lite mat till mig och Felicia sen la jag henne runt halv 2 och så sov hon ända till 3 typ.. Va lite trött min going.
Sen vart de matlagningen igen runt 4-halv 5.
Mannen i huset ska ju oxå ha lite mat ;) Så vi åt spagetti & köttfärsås men de gick inte så bra att äta.. Vart illamående när jag stod och laga sen så gick de bara inte ner.. Fick ner rätt mycke ändå men inte så mycke så man blev mätt. Så nu har jag fått i mig en apelsin=)

Imorn har jag ingen aning om vad de blir för mat?

Och imorn blir de BVC och psykologen.. Är nog nån av dom sista gångerna som jag ska dit =)

Jaja får la lägga mig på soffan igen och dra filten över mig och vänta på Jonas som duschar.
Har altan dörren öppen och de känns knappt. Tror de är sommar snart =D

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0