Jaha...

Urch har sån jävla huvudvärk =( Hade de förut oxå men den försvann men har kommit tillbaka =(

Fick ordnat disken och lite mat. Precis när vi skulle äta så kom Jonas jobbar kompisar Dalemo och Forss.. Pinsamt då de va sjukt stökigt och grejer ÖVERALLT!!!!

Men men dom stanna inte så länge så vi kunde få i oss mat.. Och Flisa va bara lite förkyld nu på kvällen så hon har fått bada lite =) Och nu försöker Jonas somna henne =)
Är tyst där uppe så hon har nog somnat.. och Jonas oxå ;) Nä han kommer nog snart..

Imorn kanske vi skulle ta och hälsa på Linnea.. Får se vad hon säger.. Men beror la på hur hon mår och om jag mår bra ;)

Min going är försöt.. Hon va jätte arg förut och ville inte ligga i babygymmet men jag skulle bara göra nåt så skulle ta henne nästan direkt (och de gör inget om hon skriker jag vet) så kom reklamen för Tresor fram.. den nya kellogs reklamen.. Hon är helt besatt av den. Vart knäpp tyst och bara blängde på tv:n och och skratta sen så va de slut så vart hon hysterisk igen!! Lilla söting ;)

Och när vi åt så sprang hon omkring i gåstolen och va lite gnällig(hon hade nyss ätit och ville inte sitta vid bordet med oss) och fick se sig i ugnen och börjar asgarva.. Min lilla älskling!!

Jaja ha de så gött så skriver jag nog imorn =)

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

haha vad go hon e:)

2011-05-17 @ 07:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0