Liberopaket!

De har jag vart och hämtat på Lindex i Lidköping idag =)
Men va la inte så jätte bra saker i så.. Ett par grövita sockar i stl 23-25(de har man la typ som 2 åring? Knappt), blöjor i stl 4 (Felicia har 3 men 4a kommer hon ju använda oxå =) ), engånghackklappar, lotion, olja och nån cdskiva och bindor.

Jonas farfar fyllde 80 igår så vi åkte dit med en blomma. Jonas mår ju bättre idag så han orkade de =) Så fick lite fika men Jonas fick i lite men inte mycke för han kan ju inte svälja så bra än =( Men kåvepininet verkar bra iaf.

Har börjat må illa nu igen på kvällen. Har inte ätit på några timmar så är la kanske dax för en liten kvällssmörgås ;)
Fick Jonas att göra 2 smörgåsar till mej ♥

Måste ju till huset imorn oxå*suck* Är sista helgen så får la gå.. Om Jonas tar alla grejer så städar jag. Inte mycke kvar att städa för städa en annan dag där så är toaletterna och tvättstugan och gå en sväng med dammsugarn på övervåningen och torka alla golv där nere!
Tror inte han vill jag ska torka golvet där uppe då de är heltäckningsmattor i alla rum ;) De är nåt jag saknar på morgonen.. att sätta ner fötterna på varmt och skönt golv! Ska inhandla mattor att ha på var sin sida av sängen så man slipper fysa om fötterna ;)
Har inte bestämt hur vi ska ha rummen än här =( Felicias rum är ju klart (inte tapeserat utan vet vilket hon ska ha) men då kommer frågan vilket h*n ska ha? Ska de va rättvist så ska ju den andra bebisen ha de rummet vi har nu för de är lika stort som Felicias. Men de tredje rummetär inte så stort så då kommer knappt våran säng få plats =(
Sen har vi ju ett rum på nedervåningen som är stort och bra men vill inte lämna dom där uppe sen när dom får eget rum. Så vi är lite kluvna.. Visst kommer bebisen sova med oss ett bra tag och Felicia snart få eget så fort hennes rum är klart!
Jaja nu får vi la prata om nåt annat än mina bekymmer.

Ska kolla på Big Brother snart sen blir de nog sängen. Eller kanske nån film!
Innan jag fick Felicia tyckte jag folk va konstiga för dom la sig tidigare än innan dom fick barn. Men förstår dom fullt ut nu ;) Och en fråga man ofta får är om vi har Felicia mellan oss i sängen på nätterna. Men de har vi inte, inte för att vi inte vill utan för att hon inte vill. Hon kan ligga och mysa och leka en stund men sen går de inte. Och de är la bra så för vi slipper ju vänja av henne med att ligga med oss, men samtidigt är de mysigt om hon ville sova med oss så man kunde mysa på natten eller känna att hon ligger där..
Jag låg hos mina föräldrar jätte länge innan jag sov i egen säng. Eller ja innan jag sluta gå in till dom. Ibland vaknade jag i deras säng och gått i sömnen dit.

Nä ska la lösa lite korsord nu..

Sov gott alla och ha de så bra..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0