Lite god natt blogg....

De får de bli nu innan sömnen tar över ;) Har precis lagt oss i sängen.. Jonas snarkar redan den lilla sjuklingen och Felicia ligger och babblar.. Fast verkar som hon somnar strax =) Hon vakna när bb va slut så va bara att gå upp och se om hon ville somna om.. Hon somna om några ggr men sen vakna hon till ordentligt så fick bli lite välling! Och nu är hon tyst så verkar som hon somnat =) Minns inte om jag skrev i förra inlägget att vi vart hos läkarn idag? Tror i te jag skrivit de! Men iaf.. Lämnade Felicia hos Linnea en sväng för hon ville gärna ha henne sen hade Jonas tid 12:20 så åkte dig, fick komma om lite tidigare och så kom de in en dansk eller tysk läkare.. Klämde på halsen, kolla i halsen och prata fort. Va nog tur jag va med inne för han prata lite läkarspråk(man lärde sig lite på praktiken på vct) och bröt på nåt annat språk så jag svarade i Jonas ställe ;) Efter knappt 2 minuter säger han " du har halsfluss, gå till Apoteket och hämta ut kåvepini och försvinner de inte med de kom tillbaka för då är de kanske kötelfeber. Vi behöver inte ta prover eller så för ser dina tonsiller" Tänkte de gick ju smärtfritt och kommer till apoteket och hon i kassan greja och helt plötsligt vart de nåt fel så köpet vart avbrutet och kassan stängde sig hela tiden och så.. Så de tog lite tid. Sen handla jag lite medans Jonas satt i bilen sen hämta vi våran docka. Hon hade vart jätte duktig och bara vart lite ledsen =) sen har vi mest myst i soffan och tagit de lugnt! Har en del disk så SKA ta den imorn.. Och rast lilla dammsugarn och torka golv tänkte jag.'plocka lite allmänt i den mån jag kan innan illamåendet kommer =) Och nu regnar de =) ja jag är glad för älskar att sova när de regnar. Sover som en liten ängel då ;) men sen får de gärna va fint imorn för ska hänga ut tvätt är de tänkt.. Annars får jag hänga de här inne men torkar inte lika fort inne som ute i fint väder.. Nä nu vart de lite längre än väntat så ska sova nu! Natti Jonas & Felicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0