Måndag 20110502

Oj redan 2de maj.. nu är maj snart över ;) haha nä skoja bara.

Men de är la morgon för mig kan man säga.
Vakna vid 5 av att jag va klar vaken*suck*.. Hatar att vakna så när jag inte måste.. Så runt 06,17 så vakna Flisa så vi gick upp och bytte blöja och fick välling.. Ringde till BVC och psykologen att vi fick ta detta en annan dag då jag har sjukt ont i huvudet och en jävla hosta. Så la vi oss strax efter 8 och sov till nästan 11 =)
Så nu är jag inte trött längre men huvudvärken sitter i =(

Så ska hålla mig inne idag.. Blir la bara lite tvätt och disk som ska göras.

Undra vad man ska äta till middag idag då? Har ingen mat lust men ändå är jag typ hungrig hela tiden!

Är lite konstigt väder idag oxå.. Soligt men blåsigt sen så ser de kallt ut!!!!!

Ska kolla klart på HTG nu!

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0