Måndag 20110523

urch då va de måndag.. flera dagar kvar till helg =(
Idag är ingen bra dag.....................

Dagen började super tät och efter nån timme så spydde jag ner halva vardagsrummet =( Men de blev ju torkat så va la kanske bra ;)
Sen vart de en sväng till psykologen.. Mådde illa mest hela tiden och trodde jag skulle spy.. Vågade inte gå in i affären som jag egentligen va tvungen till..
Men nu är vi hemma och Flisa har fått lite mat och ligger nu och vilar..

Om jag mår bra imorn ska jag åka till Linnea =) Va längesen nu. Så ska fika lite*mums*

Hade en sjuk dröm inatt.. Att Jonas glömde telefonen här nere och orka inte hämta den.. Så han ställde en socka!!!!! som klocka.. och för att de skulle funka så rulla han ihop den som en boll och sen la i den i två andra strumpor.
Sjuka drömmar man har =S ;)

Idag blir de korvstroganoff till middag.. Va längesen!

Jisses vad de blåser ute =( Inte kul att gå ut då!

Jaja ska la kika lite fb sen ta kort på Flisan nya kläder och lägga upp.

Så ha de gött..

Jonas & Felicia♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åt också stroganoff idag :-)

Jag åt 3 knäckebröd igår kväll och när jag skulle borsta tänderna så spydde jag upp det i hela handfatet, blev typ stopp :-P Jobbigt med illamåeendet :-( <3

2011-05-23 @ 15:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0