Onsdag 20110504

God morgon!

Natten har la vart sådär.. Hostat som en galning och Felicia har vaknat! 02,18 vakna hon inatt.. Men de va enda gången oxå så =)
Men har vaknat av att jag själv hosta som en tok....

Felicia sitter i gåstolen nu.. Och hon har börjat hoppa fram.. Ser jätte kul ut =) Och idag så är hon på jäte bra humör och skrattar jätte högt när hon kollar på en =) Och är lite galen ;)

Mår fortfarande illa så kanske skulle kolla upp vad de kan va?
Tråkigt att inte våga gå ut ifall man ska spy =(

Idag har Jonas träning så blir själv från lite i 18 typ. Men han är bara borta i 1½-2 timmar.. De tråkiga är att han kommer hem runt 17 strax efter ibland och så ska han va på träning vid 18.
Men thats life =)

Har inte så mycke intressant att skriva längre i bloggen. Är mest samma sak varje dag!

Drömde en sak inatt..

När Jonas gick upp till jobbet så ropa han på mig så stod både frys och kylskåp upp och stolarna stod på bänken så jag gick ner och de va jätte konstigt  hät hemma.
Sen kom en kompis till Jonas som hette nåt och såg ut som en i Bonde söker Fru(han den blonda med runt ansikte) och gick in och sa oj förlåt men jag sov här.. Och hur han kom in vet jag inte.. Men Jonas och han prata och så om allt så vi tog de helt lugnt att han brytit sig in och sov på soffan utan att vi visste de.. ( och Jonas har ingen kompis som ser ut så)

Så de va en lite wierd dröm =p

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Nej dom framkallar bara ägglossning, man vet inte varför jag hade en liten moderkaka.

2011-05-04 @ 10:46:02
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: jessica

gravid igen kanske?

2011-05-04 @ 18:35:56
URL: http://mammatilltrebusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0