Onsdag 20110511

Redan onsdag.. Snart är de fredag!! Gillar vi..

Ja jag kan lika bra berätta för er som inte vet och har som inte har Jonas eller min syster på facebook men illamåendet va visst en graviditet till..
Och vet inte riktigt vad jag känner inför de? Har väl bestämt att ha kvar de men vi va väldigt tveksamma i början. Men fick veta i lördags så har inte vetat om de så länge.
Visst är de lite tidigt att gå ut med de men skit samma, ni får ju veta nån dag iaf..
Men är typ bara i v7 eller så..

Tänkte att när vi ändå håller på med blöjbyte och flaska kan vi lika bra fortsätta.. Och visst kommer de säkert bli jobbigt men de får de la bli i början tills man lärt sig att fixa 2 barn samtidigt..
Men de är kul.. Samtidigt som de är skrämmande.
Så kan ju hoppas de blir en liten Felix denna gången då så man har 1 av varje ;) Men de gör absolut INGET om de blir en tjej till.. Om allt nu går som de ska.

Idag är de inte lika fint väder.. Hade tänkt hänga ut tvätt men får se om man vågar. Ska ju regna idag sägs de..
Men har slängt in handdukar så får se hur de vädret är när den är klar!

Felicia springer runt i sin gåstol just nu.. Hon tycker de är jätte kul =) Ska ha ALLT som är på bordet och tvbänken..

Fick hem de nys köksbordet och stolarna igår och högtalarna till hemmabion.. Så nu har han sina stora högtalare där som han velat ha.. Och jag tycker de är kul med nytt köksbord ;)

Jaja ska försöka få i mig lite frukost nu..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer
Postat av: Elin Pettersson

Man får gratuelra :) spännande!

2011-05-11 @ 10:59:27
Postat av: Janika

Grattis! Man klarar allt bara man vill :)

2011-05-12 @ 14:13:43
URL: http://mumintrollska.spotlife.se
Postat av: Jessica A

Kan ju säga att jag är gööör avundsjuk :)

2011-05-21 @ 21:39:29
URL: http://issej.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0