Onsdag 20110525

Morn morn.. Idag känner jag mig utvilad =) och på bra humör. Än sp långe iaf.. Inget illamående än *woho* Ligger i sängen igen iaf.. Gick upp strax innan 8 och verkar som Felicia år trött igen så pröva att lägga henne då vi ska till Linnea sen så är de bra om hon är pigg ;) Men får se om hon somnar.. Idag ska vi som sagt till Linnea sen fika.. När vi åker hem så åker vi in till Coop och handlar lite =) behöver lite mat till goingen! Blir nog potatis och köttfärsgratäng till middag idag.. Om jag orkar stå och snurra potatisen i skivor.. Min matberedare har gått sönder så de kommer jag önska mig i present.. Eller köpa en till mig själv snart! Dom är väldigt bra.. Blir nog lite jordgubbsköp om de finns och om dom är fräscha =) när vi va hos mormor så köpte mamma de till henne som hon skulle ha men va nog jag och Jossan som åt upp dom nästan ist ;) Nå ska läsa lite nu i väntan på om hon somnar.. Skriver mer sen! Jonas & Felicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0