Slö...

Jisses vad trött jag blev helt plötsligt!
Har nyss ätit mat, blev kyckling och ris med cafe the paris sås =)

Och Flisa åt lite kvällsmat.. Gröt med smak av äpple & päron. Den tycker hon är jätte god. Men nu är den slut så imorn blir de fruktgröt så hoppas hon tycker om den oxå. Men de tror jag =)

Just de ska svara en kommentar =)
Elin: Ja de kommer tillslut.. De får ta den tid de tar och så får man träna =)

Ligger och kikar på Herr & Fru! Vet inte riktigt vad jag tycker om de. Är la inget höjdar program..
Bingo och Katarina är med idag.
Hon heter la Katarina?

Imorn händer inte så mycke.. Illamåendet har ju lagt sig lite men de är nog för jag ätit mer regelbundet!

Jonas hållerpå och målar i hallen..Bröstpanelen är klar nu.. Ska bara upp en liten list men de får bli imorn för Flisa sover så då får han inte spika för mig ;)
Så han fortsätter att måla hallen. Han är så händig min going ♥

Kanske ska hämta min bok och läsa lite..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0