Söndag 20110522

Lite segt med inlägg dom senaste dagarna men de får ni tåla ;) Har ju ett liv oxå =p

Men iaf.. har la inte hänt ås mycke sen sist. Vart på 30-års kalas för Jörgen. Fick god fjärilskotlett och pommes på Calzone i Nossebro. Sen gick vi hem till dom och fika med tårta. De va gott..
Trots att de inte va nån av mig, Jonas eller Flisa som fyllde år så fick vi en present.. Jessica hade framkallat en canvastavla på Felicia.. Jätte fin är de =) Så ska sätta upp den nån dag snart.

I lördags så myste vi mest hela dagen. Va en sväng på Blombacka för Jonas skulle tvätta bilen sen vart de tacos mys och lite godis och lite OC tittande. Har inte kopplat in teliaboxern än och orkade inte de så hade vi ingen bra film hemma så fick bli lite OC.. Har massa programm kvar att kolla.

Idag har vi inte gjort så mycke heller. Jag sov till typ 9 eftersom de är Jonas morgon.. Sen skulle hon sova lite så då låg jag kvar och läste tills både Jonas och Flisa vakna igen. Vart en sväng på COOP och handlat lite mat. Och nu målar Jonas och Flisa sover och jag sitter här.. (på dåligt humör.. eller mer huvudvärk)

Hon sitter mer och mer stadigt nu min lilla going.. Och stå upp vill hon hela tiden =) Men man måste ju hållla i henne =p Lite svajig är hon allt och för liten för att stå själv.

Jaja ska la kika lite FB nu.. Är så tråkigt väder! Va fint förut men nu är de grått och mulet..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0