Söndag 20110529

Ettermedda på er ;)
Mors dag idag då.. MIN första morsdag =D Känns underbart ;) Fick en bok av Felicia. Leif GW Persson - Den döende dektetiven. Den verkar bra.. Aldrig läst hans böcker så ska bli spännande att läsa. Men ska läsa "Varför gråter inte Emma" först..
Johan har precis vart här och kopplat in ps3 internet åt oss =) Så nu kan vi kika på musik och Jonas kan spela online.
Som han inte lär göra så mycke men ändå ;)
Får se om Jonas jobba imorn. Han ska ju inte anstränga sig så mycke så jag tycker de är onödigt men de är ju upp han men lika bra att va hemma och ta de lugnt.
Ska till jobbet imorn och fixa min delegation.. Den hade visst gått ut och de förstår jag inte riktigt men men skit samma.. Får åka dit och skriva på för ska ju jobba 5 veckor i sommar så lika bra att få de fixat.
Ska åka till mamma om en liten stund.. Ska fira morsdag och käka lite tårta och efter de ska vi till Jonas mamma och fika lite.. Eller ja lämna blomma iaf =p
Längtar till 8 juni då jag ska till MVC =D Ska boka ul-tid då oxå!
Nä ska kika lite aftonbaldet nu och se om de hänt åt intressant.. Mer än mord och våldtäckter och skit =(
Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0