Sover gott.,

Gör min lilla goding nu =) och jag ligger och kollar på The Big Bang Theory och Jonas har träning.. Idag igen! Försöker kämpa emot att inte spy.. Har gått bra i några timmar iaf =) Finns inget bra direkt på tv kl 20 så blir Äntligen Hemma och sen dom desperata fruarna (som jag trodde va igår då jag trodde de va tisdag och idag har jag trott hela dagen att de är onsdag) och sen bb så blir de sängen sen.. Om jag orkar hänka mig vaken! Sovit rätt mycke hela dagen idag.. Blev snitzel och rösti till middag idag.. Va la sådär! Imorn vet jag inte vad de blir.. Är sjukt sugen på kladdkaka.. Och jag tycker inte ens om kladdkaka.. Jonas & Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Men åhhNu blev jag med sjukt sugen på kladdkaka:)

2011-05-24 @ 21:47:02
URL: http://Helloeliin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0