Tisdag 20110503

Ja de blir lite sen blogg idag..

Mår fortfarande kasst =( Illamående och hostar som f*n..

Igår när vi la oss så vakna Flisa 23,14 så fick ny blöja och lite mat i magen.. Sen sov hon till 03,38 och ville ha mer mat i magen och ny blöja.. Och så har hon inte vaknat på jätte länge.. Så idag så sov hon till 08,34 =D

Så vi har lekt lite.. De lilla jag orkar innan de känns som jag ska spy!!! Och så la vi oss vid 11,17 och sov till 14,18 =) Så de va skönt.
Fast tycker inte om längre att sova på dagen men va ska man göra om man är trött?
Förr kunde jag sova hela dagar men nu blir jag bara konstig i huvudet.. Eller ja "slö" och "seg" i huvudet!

Snart kommer Jonas hem =D Gillar vi!
Eller om 2 timmar mer bestämt..

Igår blev de köttgryta till middag så får se va de blir idag..

Just de, de SNÖA förut.. Eller de kommer lite små flingor lite då och då..
Jonas hade massa snö på bilen i morses sa han.. Snö i maj!!!!!!!!!!!!!!! Tråkigt =(


Flisa ligger i babygymmet nu.. Och hon slänger sig hela tiden på magen.. Och efter en stind så tröttnar hon men inte att hon väder sig tillbaka.. Hon blir helt hysterisk.. Jo visst vänder hon sig tillbaka för de är hon duktig på men ibland så blir hon bara sjukt arg så då får man va snäll och vända på henne!

Jaja får la se om jag orkar lägga mig på golvet och mysa lite =)

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer
Postat av: Louise- Lokes Mamma

Man blir typ bakfull av o sova middag tycker jag ^^

2011-05-03 @ 18:38:59
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0