Tisdag 20110510

Idag fyller Linnea år... Grattis gumman! Puss ♥

Egentligen har jag inte tid att sitta här men gör de en snabbis iaf =p
Vi ska snart göra oss i ordning för BVC och psykologen. Får se om de är sista idag =)

Har sovit bra inatt.. Tror jag. Är inte så jätte trött. Iof så vakna Felicia vid 8 tiden så de va lite bättre än kl 6 som hon vaknat den senaste veckan! Funderar på om de är för att de blivit ljust så tidigt på morgonen?
Får nig sätta upp något mörkt över fönstret och se om de är de =)

Dröm lite konstigt oxå. Men vet inte direkt vad? Har vart så nu de sista..
Och illamåendet har börjat lägga sig lite =D Mådde lite illa förut men nu har de släppt.
Men ska allt ta mig en smörgås snart eftersom jag inte kan äta förens runt 12 idag.
Så ska Flisas väska göras i ordning och vi ska ta på oss lite mer än bara pyamas ;)

Måste komma ihåg att ta upp nån mat ur frysen. Har ju tappat matlusten helt så de är bara att ta fram nåt och tvinga i mig =(

Nä hinner inte mer nu!

Ha de gött.. Skriver mer sen om BVC

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0