Tisdag 20110524

God förmiddag.. Har sovit bra inatt =) lite konstiga drömmar men denna går inte förklara =p Så Felicia vakna runt halv 7 men vi myste lite till typ halv 8 <3 sen så ville hon sova igen vid 9 men sov bara en liten stund.. Men de va skönt för jag slocknade oxå och de är skönt att de inte blir för länge dör då blir jag så seg och trött.. Blir inget Linnea idag =( men förstår henne.. Man sover skitkasst när man kommit en bit in i graviditeten så förstår henne fullt ut =) så vi testar imorn ist.. Behöver ju handla men då får Jonas göra de på hem vägen ist.. De som är så bra med Linnea och Therese att dom blir ute sura om man ställer in en träff =) och jag blir inte sur om dom ställer in.. För man är inte på topp jämt och ibland orkar man bara inte umgås fast man har bestämt.. Felicia är på topp humör just nu =) de gillar vi.. Har nyss fått lite gröt och springer runt i sin gåstol.. Verkar som hon vill leka lite nu med sin mamma för hon står och tittar på mig ;) Jonas & Felicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0