Torsdag 20110526

God morgon.. Idag är vi uppe tidigt =) Felicia vaknade typ halv 7 men vi gick upp närmare halv 8.
Jonas ligger i sängen och är glöhet.. Kan knappt ligga nära han för blir för varmt. Så jag väntar på att kl ska bli 8 så jag kan ringa vct åt han så han får en tid idag.
Hoppas han orkar sig upp ut sängen..
Men de måste han så han kanbli frisk ;)

Idag ska vi inte göra så värst mycke mer än att jag ska ta hand om min sjukling och disken.. Och Felicia e klart =)
Mat har jag inte ens tänkt på men tror de bara är jag och Flisa som kommer äta idag.. Jonas får nyponsoppa, yoghurt och te =)


Kollar lite på Nyhetsmorgon just nu.. Finns inget direkt så här tidigt att se på..

Åhh va kl går segt när man väntar på något.
Får la köra in han sen till läkarn för tror inte han kan köra. Jag fick ju köra firmabilen till kompisen igår så han är verkligen sjuk ;) Annars ska han alltid köra =p

Nä ska la leka lite med busan innan jag ska ringa..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0